Privacy Policy

Over ons privacy beleid


MHVB consulting geeft veel om uw privacy. Wij verwerken daarom uitsluitend gegevens die wij nodig hebben voor het verbeteren van onze dienstverlening en gaan zorgvuldig om met de informatie die wij over u en uw gebruik van onze diensten hebben verzameld. Wij stellen uw gegevens nooit voor commerciële doelstellingen ter beschikking aan derden.


Dit privacy beleid is van toepassing op het gebruik van de website en de daarop ontsloten dienstverlening van MHVB consulting. De ingangsdatum voor de geldigheid van deze voorwaarden is 09/03/2024, met het publiceren van een nieuwe versie vervalt de geldigheid van alle voorgaande versies. Dit privacy beleid beschrijft welke gegevens over u door ons worden verzameld, waar deze gegevens voor worden gebruikt en met wie en onder welke voorwaarden deze gegevens eventueel met derden kunnen worden gedeeld. Ook leggen wij aan u uit op welke wijze wij uw gegevens opslaan en hoe wij uw gegevens tegen misbruik beschermen en welke rechten u heeft met betrekking tot de door u aan ons verstrekte persoonsgegevens.



Persoonsgegevens die wij verwerken


MHVB Consulting verwerkt persoonsgegevens wanneer je gebruikmaakt van onze online diensten en/of wanneer je deze gegevens vrijwillig aan ons verstrekt. Hieronder vind je een overzicht van de persoonsgegevens die wij kunnen verwerken:


  • Voor- en achternaam
  • E-mailadres


Doel en basis van gegevensverwerking


MHVB Consulting verwerkt jouw persoonsgegevens voor de volgende doeleinden:


Om de toegang tot onze online dienst mogelijk te maken en deze correct te laten functioneren.

Om contact met je op te nemen indien dit nodig is voor de levering van onze dienst.

Voor interne administratieve doeleinden en het analyseren van onze diensten.

Om je te informeren over onze diensten en relevante updates.


Delen van Persoonsgegevens


Bij MHVB Consulting hechten we veel waarde aan uw privacy. Wij gebruiken uw gegevens uitsluitend ten behoeve van onze dienstverlening. Dat wil zeggen dat het doel van de verwerking altijd direct verband houdt met de opdracht die u verstrekt. Uw gegevens worden niet gebruikt voor (gerichte) marketing, tenzij u hiervoor expliciet toestemming heeft gegeven. We delen uw gegevens niet met derden, behalve om te voldoen aan boekhoudkundige en overige administratieve verplichtingen. Deze derden zijn allemaal gebonden aan geheimhouding op basis van de overeenkomst tussen hen en ons, een eed of wettelijke verplichting.


Cookies en Google Analytics


Onze website maakt gebruik van cookies om de technische werking van de site te verbeteren. Cookies zijn kleine tekstbestanden die op jouw apparaat worden geplaatst en dragen bij aan het optimaliseren van de website en het verbeteren van jouw gebruikservaring. Je hebt de mogelijkheid om je browser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat of eerder opgeslagen cookies verwijdert.


Daarnaast maken we gebruik van de "Analytics"-dienst van het Amerikaanse bedrijf Google om inzicht te krijgen in hoe bezoekers onze website gebruiken. We verzamelen informatie over uw surfgedrag en delen deze gegevens met Google. Google kan deze informatie in samenhang met andere datasets interpreteren om uw bewegingen op internet te volgen. Deze gegevens worden door Google gebruikt voor verschillende doeleinden, waaronder gerichte advertenties (Adwords) en andere Google-diensten en producten.

Houd er rekening mee dat Google Analytics mogelijk verplicht is om op grond van geldende wet- en regelgeving inzage te geven in deze gegevens.


Bewaartermijnen van Persoonsgegevens


Wij bewaren uw persoonsgegevens niet langer dan strikt noodzakelijk is voor de doelen waarvoor ze zijn verzameld. In sommige gevallen kan de wet bepaalde bewaartermijnen voorschrijven.


Als u een cliënt van ons bent, bewaren wij uw klantprofiel zolang u gebruikmaakt van onze diensten. Dit betekent dat wij uw klantprofiel behouden totdat u aangeeft dat u niet langer van onze diensten gebruik wenst te maken. Als u deze wens bij ons kenbaar maakt, beschouwen wij dit tevens als een vergeetverzoek.


Daarnaast zijn wij verplicht om facturen met uw (persoons)gegevens te bewaren op basis van toepasselijke administratieve verplichtingen. Deze gegevens zullen wij dus bewaren voor de duur van de geldende wettelijke termijn.


Het is belangrijk op te merken dat medewerkers na beëindiging van onze dienstverlening geen toegang meer hebben tot uw cliëntprofiel en de documenten die wij in het kader van uw opdracht hebben vervaardigd.


Uw Rechten met Betrekking tot Persoonsgegevens


Op grond van de geldende Nederlandse en Europese wetgeving heeft u als betrokkene bepaalde rechten met betrekking tot de persoonsgegevens die door of namens ons worden verwerkt. Wij leggen u hieronder uit welke rechten dit zijn en hoe u zich op deze rechten kunt beroepen.


Inzagerecht

U heeft altijd het recht om de gegevens die wij (laten) verwerken en die betrekking hebben op uw persoon in te zien. Dien een verzoek in bij onze contactpersoon voor privacyzaken, en u ontvangt binnen 30 dagen een reactie op uw verzoek. Als uw verzoek wordt ingewilligd, sturen wij u op het bij ons bekende e-mailadres een kopie van alle gegevens met een overzicht van de verwerkers die deze gegevens onder zich hebben, vermeld onder de relevante categorieën.


Rectificatierecht

U heeft altijd het recht om de gegevens die wij (laten) verwerken en die betrekking hebben op uw persoon te laten aanpassen. Dien een verzoek in bij onze contactpersoon voor privacyzaken, en u ontvangt binnen 30 dagen een bevestiging van de aanpassing op het bij ons bekende e-mailadres.


Recht op beperking van de verwerking 

U heeft altijd het recht om de verwerking van uw persoonsgegevens te beperken. Dien een verzoek in bij onze contactpersoon voor privacyzaken, en u ontvangt binnen 30 dagen een reactie op uw verzoek. Als uw verzoek wordt ingewilligd, sturen wij u op het bij ons bekende e-mailadres een bevestiging dat de gegevens tot u de beperking opheft niet langer worden verwerkt.


Recht op overdraagbaarheid

U heeft altijd het recht om de gegevens die wij (laten) verwerken en die betrekking hebben op uw persoon door een andere partij te laten uitvoeren. Dien een verzoek in bij onze contactpersoon voor privacyzaken, en u ontvangt binnen 30 dagen een reactie op uw verzoek. Als uw verzoek wordt ingewilligd, sturen wij u op het bij ons bekende e-mailadres afschriften of kopieën van alle gegevens over u die wij hebben verwerkt of in opdracht van ons door andere verwerkers of derden zijn verwerkt. Houd er rekening mee dat dit de voortzetting van onze dienstverlening kan beïnvloeden.


Voor verzoeken met betrekking tot uw persoonsgegevens kunt u contact opnemen via info@mhvbconsulting.nl. Wij behandelen uw verzoeken snel en professioneel.


Beveiliging van Persoonsgegevens 

 

MHVB Consulting neemt passende maatregelen om jouw persoonsgegevens te beschermen tegen misbruik, verlies, ongeautoriseerde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijzigingen.


Wijzigingen in het Privacybeleid


Wij behouden te allen tijde het recht ons privacybeleid te wijzigen. Op deze pagina vindt u echter altijd de meest recente versie. Als het nieuwe privacybeleid gevolgen heeft voor de wijze waarop wij reeds verzamelde gegevens met betrekking tot u verwerken, dan brengen wij u daarvan per e-mail op de hoogte. We raden je aan deze pagina regelmatig te raadplegen voor de meest recente informatie over ons privacy beleid.


Voor vragen of opmerkingen over ons privacy beleid kun je contact met ons opnemen via info@mhvbconsulting.nl.